Sztuczna inteligencja (AI)


AI to początek nowego rozdziału. Rozdziału, który już jest z nami. Nareszcie algorytmy analizują dane i podejmują optymalne decyzje. Na produkcji i w usługach widzimy korzyści w postaci lepszej jakości, podwyższenia efektywności, skrócenia czasu, czy eliminacji błędów.

Rok 2019 -2020 to czas implementacji.


Po pierwsze – Magazynowanie

Mamy już zautomatyzowane magazyny. Ludzie nie muszą już wykonywać ciężkiej fizycznej pracy przenoszenia paczek czy szukać wolnych lokalizacji. Za to ludzie robią to czego jeszcze maszyna nie potrafi - przeglądy, naprawy, projektowanie.

 

Po drugie – Medycyna

Sztuczna inteligencja przyspieszy diagnozę, wybierze leczenie i spersonalizuje lekarstwo. W tej dziedzinie zaobserwujemy ogromne korzyści ze skrócenia czasu oraz kilkukrotne obniżenie kosztów leczenia.

 

Po trzecie – Transport

Za chwilę wśród nas zaczną jeździć autonomiczne samochody i autobusy. Są bezpieczniejsze i nie łamią przepisów. A paczki i żywność na zamówienie będą dostarczane za pomocą dronów.

 

I to jest wspaniałe!!

Sztuczna inteligencja nam pomaga. Odzyskujemy czas, którego nam tak bardzo brakuje. Możemy poświęcać się pasjom i własnemu rozwojowi. Mamy czas dla siebie i rodziny.
Chodź nie ma jeszcze regulacji prawnych a wielu z nas boi się wykluczenia to chętnie sięgamy po najnowocześniejszy sprzęt czy pomocną aplikację. Bo tak naprawdę to jesteśmy ciekawi nowego i wierzymy, że te zmiany przyniosą nam korzyści.

 

A jak Ty i Twoje przedsiębiorstwo dostosowuje się do nowej rzeczywistości?

Nie wiesz od czego zacząć?

1. Zacznij od automatyzacji czynności biurowych

  • stwórz makra i scrypty,
  • wyeliminuj kopiowanie i wklejanie danych,

  •  

    usuń masowe drukowanie dokumentów.

 

2. Zautomatyzuj procesy w swojej firmie

  • poprzez naśladowanie ludzkich działań,
  • skróć przepływ: ludzi/materiału/informacji,

  •  

    zacznij kompleksowo i automatycznie zbierać dane,
  • zautomatyzuj tworzenie raportów.

 

3. Zastosuj inteligentną automatyzację

  • stosuj boty chatujące,
  • stosuj przetwarzanie języka naturalnego,

  •  

    korzystaj z umiejętności przewidywania.

 

4. Korzystaj z obliczeń poznawczych

  • posiąść umiejętność dostosowania na podstawie uczenia się/doświadczenia,
  • zautomatyzuj podejmowanie decyzji,

  •  

    zautomatyzuj procesy złożone.

 

Ciekawy jak to robimy ?

 


lean idea logo stopka

Adres do korespondencji

ul. Cyprysowa 11
80-175 Gdańsk, Polska
e-mail: leanidea@leanidea.pl

Dane kontakowe

tel: +48 607 86 49 85

Social media

Zadaj pytanie