Dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać w tematyce lean przygotowałyśmy cykl szkoleń autorskich „Bądź Lean! Zaufaj praktykom”.

 

Poprawa jakości, bezpieczeństwo pacjentów i satysfakcja personelu.

 

Tym, którzy jeszcze nie wiedzą, że historycy, spoglądając wstecz na rozwój człowieka, będą kreślić linię podziału na czas przed Scrumem i po Scrumie, polecamy książkę Jeffa Sutherlanda.

 

O tym, jak czerpać korzyści z usprawnień, jakich technik użyć do ciągłego doskonalenia oraz jak zwiększać wartość dostarczaną do klienta, dowiemy się z książki, która powinna stać się lekturą każdego managera: „Droga Toyoty do doskonałości w usługach” Jeffreya K. Likera oraz Karyn Ross.

 

Jeśli jesteś inżynierem procesu używaj poniższych pytań, które pomogą Ci w realizowaniu leanowych zasad.

 

 

W obecnych czasach skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem staje się szczególnie istotne w warunkach konkurencyjnego otoczenia i rosnącej globalizacji gospodarki.

 

Każde leczenie trwa i przynosi efekty tylko wtedy, gdy pacjent stosuje się ściśle do wskazówek lekarza, przyjmuje leki codziennie, wreszcie - zmienia swój tryb życia i tym samym zapobiega nawrotom dolegliwości. Ta prosta analogia doskonale opisuje sposób oraz czas wdrażania narzędzi i metod z zakresu Lean Management.

 

Inwestycję w Lean Management można porównać do zakupu żarówki energooszczędnej. Jednorazowy wydatek zwraca się w określonym czasie, a dodatkowo mamy świadomość, że ta zmiana pozytywnie odbije się na kondycji środowiska. Najważniejsza jest chęć wdrożenia zmian i pierwszy krok.

 


lean idea logo stopka

Adres do korespondencji

ul. Cyprysowa 11
80-175 Gdańsk, Polska
e-mail: leanidea@leanidea.pl

Dane kontakowe

tel: +48 607 86 49 85
tel: +48 693 86 39 39

Social media

Zadaj pytanie